FAQ – popular questions answered

Często zadawane pytania

Jak działa TakeShop?

Prezentujemy najlepsze oferty naszych Partnerów. Twoje opłacone zamówienie przekazujemy razem z wpłatą do jednego z nich. Paczki wysyłane są spoza UE a TakeShop działa jako pośrednik handlowy. Naszym zadaniem jest między innymi:

– udzielenie Ci polskiej gwarancji
– udostepnienie adresu w Polsce do zwrotów
– profesjonalna obsługa klienta w j. polskim.
– przyjmowanie wpłat w PLN

Ze szczegółowymi warunkami zapoznasz się w Regulaminie.

Jaki jest koszt dostawy i zwrotu?

Ponieważ zależy nam Twojej wygodzie i zadowoleniu z zakupów, to oferujemy darmową dostawę oraz zwrot. Jeśli zdecydujesz się oddać produkt, skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły. Po odesłaniu paczki zwrócimy pieniądze za towar oraz koszt odesłania (maksymalnie 8 zł).

Jaki jest czas dostawy?

W zdecydowanej większości paczki docierają na miejsce w ciągu około 2-3 tygodni. Maksymalny czas dostawy to 50 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, jednak na bieżąco monitorujemy status Twojego zamówienia i powiadomimy Cię na każdym etapie dostawy. Otrzymasz również link do śledzenia paczki, abyś wiedział gdzie dokładnie się znajduje.

Jak zgłosić reklamację?

Realizacją reklamacji zajmujemy się w naszym wrocławskim biurze. Jeśli chcesz zgłosić wadę, to skontaktuj się z nami pod adresem: sklep@takeshop.pl W większości przypadków wystarczy nam tylko zdjęcie lub nagranie video, abyśmy mogli ponownie nadać paczkę. W tej sytuacji nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu.

Idź do Strony Głównej